Underbar Dag!!!!!!!!!!!1

Underbar
Min andra dag var jättespännande och lärorik. Fick uppleva saker som jag har aldrig tänk mig vaga göra. Fick vara med och hjälpte till tre stycken marmor föddes och göra om såret till de som hade opareras. Det låter lite skrämmande men jag lova dig att det otroligt känsla man få att kunna ser marmorna så glada att hålla deras barn. Nyfödda bäbisar såg jättepigga ut och man kunde tänka sig att de är kanske två månander gamla men var bara några minuten gamla, otroligt.
Efter praktiken Lena, Sofia och jag åkte till ett barn hem som var jättefint med fina barn som tyckte jättemycket om oss, jättetrevliga människor. Där fick vi också träffa Paul från England som startade hemmet och han var jättegod människa, personlig lärde jag ganska mycket från honom. Vi pratade och fick goda råd som jag är jättetacks amma för.” He surely made my day”
Stor kram Esther




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

uganda2015.webblogg.se

En resa för sex elever från Krokslättsgymnasiet

RSS 2.0